Saturday, February 26, 2011

Kenapa AQ SAYANG WASABER




Biarpn aku ada banyak kerja dan projek yang perlu disiapkan. Tapi aq cuba siap kan karangan aku demi WSB yang tercinta. Maklum lah sekarang mo dekat-dekat sudah dengan exam. So banyak lah assignment yang perlu disiapkan.Project lah apa lah, sampai membuatkan aku stress. Tapi nasib ada WSB yang tersayang ni yang membuatkan aku gembira dan tersenyum apa bila aq masuk CRB.

i Love WSB

Dimulakan Cerita kenapa aku sayang WSb..senang jak jawapan dia...semua WASABER pn mungkin tahu akan jawapan. Sebab wasaber lah aq dapat berinteraksi dengan kawan-kawan baru yang pada mulanya aku tidak kenal dan sekarang menjadi rapat biarpn kami semua ni tidak pernah jumpa. Aku sokong Objektif penubuhan WSB ni iaitu:
  • Merapatkan Silaturrahim.
  • Mewujudkan satu ruang untuk perkongsian apa sahaja samada idea, cadangan, saranan, dan apa² sahaja di kalangan Sabahan Blogger.
  • Menghimpunkan rakan-rakan blogger untuk saling berkenalan dan bertukar-tukar pendapat.
  • Menghasilkan Generasi celik informasi maklumat.


KL MINI GATHERING FEB

Tidak sia-sia founder WSB ni menubuhakan WSb. Cuba bayangkan kalo WSB tidak wujud, kemungkinan aku tidak kenal NIEJA, ADMIN, JUE, SHAMIZUL,GLAY,  dan semua genk wasaber lain.hendak sebut sebut nama memang banyak.Aku bersyukur sebab dapat masuk WSB.

Lagi 1 aku mo terus terang ialah aku bangga sebab ada anak jati sabah yang sanggup memberi masanya untuk menubuhkan WSB ini. Admin kita ni ibarat tulang belakang WSb dan tidak lupa juga CREW2 WSB yang membantu Admin menghandle WSB. TERIMA KASIH DAUN KELADI KEPADA ADMIN DAN JUGA CREW2 Yang lain.

Selain itu juga aku sayang WSB ni sebab macam-macam aktivit.maklumat dan info kita boleh share. WSB ni pun ibarat sebuah ON9 Learning Centre. Sebagai contoh masa aku berborak2 dlm CRB. Rugi sepa WaSaBer yang tidak pernah join kami berborak-borak di CRB..macam-macam cerita boleh di share sana.

Selain itu juga aku tidak sabar dengan aktiviti MAY GATHERING. Aku sentiasa terbayang situasi betapa seronoknya time tersebut. dapat mengenali rakan WASABER yang lain yang selama ini hanya bertemu di ALAM SIBER. Sedangkan MINI GAThering hari pn enjoy. apakan lagi May Gathering mesti lagi meriah..so aku tidak sabar mo balik bulan 5 ni heheheheh...

APA2 pun WSB tetap di hati ku n aku akan ingt semua kawan WSB smpai bila.

akhir kata dari ku:
Our friendship will never end,
although we are far,
those tyme we had spend,
WSB will always in our Mind....
+++++++++++++++++++++



9 comments:

SheNn said...

Cayaaalahhh! :))

~NiZa Maksit~ said...

wuwuwuwu
tharu T.T
lop u pren ^_^

Anonymous said...

lop u wan .. kehkeh :P

Zurina J. said...

Wan, aku sangat terharu....isk²
Well done bro! walaupun busy, tetap luangkan masa utk WSB. Ko memang pencinta ynag setia..
insyaAllah pjg umur kita bertemu May nanti ya...
Sayang WSB, sayang wasaber! :)

Nirwana A. said...

hai wan... :) i follow ur blog...

Kreatifbuzz said...

ohooo...
semat la wan..
bah..jumpa kita nnt gath..
lawan main engkek2..haha

AQuezyeZye said...

piweeeeeeeeeeeet...playang habis..zassssssssssssssssss 1 kali..hahahahha santiki bertubi2 wan

Unknown said...

d(^^,)

Elnetthra Folly E.L said...

I LOVE U WSB..hehe LIKE!!!